Alfa R36 Wifi Extender Diagram/Multifuntion









Cara Menerima Isyarat dari luar bangunan

Jika Anda bergantung kepada isyarat wifi dari luar bangunan anda untuk pergi ke dalam talian internet, ini adalah penyelesaian. Dengan Alfa R36 hanya pasangkan AWUS036H,AWUS036NHR atau AWUS036NH Alfa anda, Ia menerima isyarat dari luar dan meningkatkan ia di dalam Rumah / Pejabat / Bangunan anda. Jadi, anda boleh pergi ke dalam talian internet dengan komputer riba anda atau dengan Iphone / tablet Android anda serta dapat berkongsi dengan semua ahli keluarga anda.

Sesetengah pengguna sengaja membeli Antena Yagi dan meletakkan di luar bangunan mereka, dan juga kabel yang panjang yang membuat rumah mereka kelihatan kucar-kacir hanya untuk menyambung kepada adapter wifi mereka hanya untuk mendapatkan isyarat wifi dari luar. Alfa R36 adalah penyelesaian untuk semua ini di atas tanpa kerunsingan sehingga bangunan anda tidak dipenuhi dengan kabel.

Cara terbaik yang lain untuk mendapatkan isyarat wifi dari luar yang jauh adalah dengan mengambil komputer riba anda dan pergi ke luar membuat sambungan wifi dari luar bangunan anda kerana anda mendapat isyarat yang lemah dan dihalang oleh banyak dinding serta perabot. Tetapi adakah anda terfikir bahawa cara ini adalah praktikal untuk melakukannya? Alfa R36 memberikan anda semua penyelesaian ini.



ALFA R36+AWUS036NHR
Set Repeater jarak jauh 500m-600m masih dapat lagi WiFi

Manual untuk setup R36 disediakan dalam kotak. Pastikan Adapter wifi tersebut yang digabung disambung pada talian wifi yang sudah diketahui password atau talian wifi terbuka yang dibekalkan kerajaan. Bila nak guna WiFi tu pasang je, dan R36 boleh sebarkan WiFi untuk digunakan pada smart phone anda.


USB DONGLE

Jika anda menggunakan broadband Maxis, Celcom, Digi atau lain-lain pembekal jalur lebar tanpa wayar, Hanya plug dalam Jalur Lebar Pembekal HSUPA adapter anda ke dalam R36 Alfa dan seluruh keluarga anda boleh melayari ke dalam talian internet dengan hanya berkongsi 1 HSUPA adapter!

Openbox & DREAMBOX

Baru-baru ini banyak pengguna openbox,skybox serta dreambox memilih R36 untuk mengelakkan rumah mereka daripada semak dengan kabel-kabel yang panjang
Ia juga boleh dijadikan sebagai Streamyx anda Atau gentian optik penguat wifi Router(Bridge)

ciri-ciri:

​​Kadar Data
Menyediakan kadar data yang lebih pantas sehingga 150Mbps dan serasi dengan legasi 802.11b/g peralatan
Keselamatan yang teguh Advanced
Firewall dengan SPI untuk melindungi tuan rumah dalaman daripada serangan penggodam. Wireless keselamatan adalah komprehensif dan termasuklah WPA/WPA2 PSK

ciri-ciri lain

WDS, SSIDs Dual, Routing Statik, QoS dan lain-lain



ALFA R36

ALFA R36
R36 Specification



Harga RM200
Ada warranty 1 tahun ni.. Apa-apa masalah hubungi saya.

Warranty covers manufacturer defects only.
This warranty does not cover damages due to user modifications or unauthorized repairs, heavy drop, negligence or other harsh abuses during usage.


berminat nak order?
014-8233461 Whatsapp 
Hizmi


Terima Pembayaran.




"TESTIMONI"

testimoni R36




Tiada ulasan:

Catat Ulasan