Smart Repeater LoopComm LP-9778SR Dual Band

Dual Band 2.4 Ghz & 5Ghz boleh menembusi sehingga 14 dinding.


LP-9778SR

Memperkenalkan Smart Repeater Dual Band terbaru (pertama di dunia) dari Taiwan LoopComm dengan teknologi terkini Repeater (low noise), tetapi sangat begitu kuat! Paling sesuai untuk amatur dan Profesional, ia adalah begitu mudah untuk disetkan, apa yang perlu anda lakukan untuk disetkan adalah dengan memasang kabel LAN pada pc/Laptop anda dan jalankan dengan memasukkan Wizard CD dengan semudah 123! pelajar tahun 3 pun tahu cara bagaimana untuk melakukannya.

"Repeater ini boleh menembusi sehingga 14 dinding!! atau 8 rumah teres dari sebelah! Sah! Saya menguji secara peribadi dengan sebuah komputer riba Dell yang terbina Wifi dan mendapat 3 bar isyarat, jika saya menggunakan alfa AWUS036H saya akan mendapat bar yang penuh!"

Ini adalah Repeater pertama di dunia yang boleh menerima isyarat 2.4gHz atau isyarat 5.8gHz serentak dan disiarkan ke dalam kedua-dua isyarat 2.4gHz dan 5.8 gHZ, Ini bermakna anda akan mempunyai 2 AP dari repeater ini! (Sila rujuk gambar di bawah)




Pengalaman saya:

1) Klien dengan sebuah bangunan pejabat 3 tingkat, mereka mempunyai AP Unifi di tingkat bawah, di tingkat pertama yang menggunakan komputer riba terbina wifi mereka hanya boleh mendapatkan 1 bar isyarat sahaja, jika menggunakan Ipad adalah paling teruk, tiada isyarat diterima sama sekali! tingkat Ketiga adalah benar-benar tiada isyarat langsung, jadi sebelum dia membuat keputusan untuk membelanjakan wang untuk mendaftarkan sambungan internet baru ke tingkat kedua dan ketiga, dia mencuba Smart Repeater LoopComm dengan memasang Smart Repeater LoopComm di tingkat kedua dan dengan mudah menggunakan CD smart setup wizard untuk set kan, dalam masa 3 minit di tingkat kedua mempunyai bar isyarat yang penuh, dan boleh mendapat internet yang berkelajuan maksimum dari repeater itu sama seperti kelajuan AP di tingkat bawah

2) ada seorang Klien yang tinggal di sebuah rumah teres dua tingkat 20 x 70 kaki, apabila dia memohon unifi, pemasangnya telah memasang di belakang rumahnya kerana jika dipasang di ruang utama, mereka akan mengenakan caj tambahan Wang, di sinilah datang masalahnya, apabila dia di tingkat atas di bilik utama, dia hanya mendapat isyarat 1 bar sahaja, di ruang tamu hanya mendapat 2 bar isyarat, jadi internet sangat lambat atau sentiasa terputus kadang-kadang, dengan meletakkan Smart Repeater LoopComm LP9778SR di ruang tamu beliau, semua masalah dapat diselesaikan,

3) Ada seorang pelanggan baru sahaja membeli pemain Panasonic Blue-Ray, dia berasa amat gembira apabila dia mengetahui bahawa pemain blue-ray ini juga menyokong YouTube dan Skype, tetapi ia memerlukan penyambungan pada LAN kabel, masalah Nya router unifi adalah di belakang bilik beliau dan pemain Blue-Ray ini di ruang tamu, dia tidak mahu menarik kabel yang panjang-panjang dan membuatkan rumah beliau bersemak dengan kabel sehingga mencacatkan pemandangan rumahnya. LoopComm Smart Repeater telah menyelesaikan masalah itu, bukan itu sahaja, beliau juga mempunyai satu lagi alternatif iaitu wifi AP untuk berkongsi dengan jiran tetanggannya,

4) Pengalaman saya yang terbaru, wifi Iphone 5 dikatakan lebih lemah daripada Iphone 4s, Smart Repeater LoopComm boleh membantu dan menyelesaikan masalah anda!

Harga RM275 termasuk poslaju.
Ada warranty 1 tahun ni.. Apa-apa masalah hubungi saya.

Warranty covers manufacturer defects only.
This warranty does not cover damages due to user modifications or unauthorized repairs, heavy drop, negligence or other harsh abuses during usage.

berminat nak order?
014-8233461 whatsapp -Hizmi-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan