Smart Repeater LoopComm LP8698SR (200mW)

Smart Repeater LoopComm LP8698SR (200mW)
802.11N Wireless Smart Repeater AP(2T2R)

Memperkenalkan Smart Repeater terbaru dari Taiwan LoopComm dengan teknologi terkini Repeater (low noise), tetapi sangat begitu kuat! Paling sesuai untuk amatur dan profesional, ia adalah begitu mudah untuk disetkan, apa yang perlu anda lakukan untuk disetkan adalah dengan memasang kabel LAN pada pc/Laptop anda dan jalankan dengan memasukkan Wizard CD dengan semudah 123! pelajar tahun 3 pun tahu cara bagaimana untuk melakukannya.





Pengalaman saya:

1) Klien dengan sebuah bangunan pejabat 3 tingkat, mereka mempunyai AP Unifi di tingkat bawah, di tingkat pertama yang menggunakan komputer riba terbina wifi mereka hanya boleh mendapatkan 1 bar isyarat sahaja, jika menggunakan Ipad adalah paling teruk, tiada isyarat diterima sama sekali! tingkat Ketiga adalah benar-benar tiada isyarat langsung, jadi sebelum dia membuat keputusan untuk membelanjakan wang untuk mendaftarkan sambungan internet baru ke tingkat kedua dan ketiga, dia mencuba Smart Repeater LoopComm dengan memasang Smart Repeater LoopComm di tingkat kedua dan dengan mudah menggunakan CD smart setup wizard untuk set kan, dalam masa 3 minit di tingkat kedua mempunyai bar isyarat yang penuh, dan boleh mendapat internet yang berkelajuan maksimum dari repeater itu sama seperti kelajuan AP di tingkat bawah

2) ada seorang Klien yang tinggal di sebuah rumah teres dua tingkat 20 x 70 kaki, apabila dia memohon unifi, pemasangnya telah memasang di belakang rumahnya kerana jika dipasang di ruang utama, mereka akan mengenakan caj tambahan Wang, di sinilah datang masalahnya, apabila dia di tingkat atas di bilik utama, dia hanya mendapat isyarat 1 bar sahaja, di ruang tamu hanya mendapat 2 bar isyarat, jadi internet sangat lambat atau sentiasa terputus kadang-kadang, dengan meletakkan Smart Repeater LoopComm di ruang tamu beliau, semua masalah dapat diselesaikan,

3) Ada seorang pelanggan baru sahaja membeli pemain Panasonic Blue-Ray, dia berasa amat gembira apabila dia mengetahui bahawa pemain blue-ray ini juga menyokong YouTube dan Skype, tetapi ia memerlukan penyambungan pada LAN kabel, masalah Nya router unifi adalah di belakang bilik beliau dan pemain Blue-Ray ini di ruang tamu, dia tidak mahu menarik kabel yang panjang-panjang dan membuatkan rumah beliau bersemak dengan kabel sehingga mencacatkan pemandangan rumahnya. LoopComm Smart Repeater telah menyelesaikan masalah itu, bukan itu sahaja, beliau juga mempunyai satu lagi alternatif iaitu wifi AP untuk berkongsi dengan jiran tetanggannya,

4) Pengalaman saya yang terbaru, wifi Iphone 5 dikatakan lebih lemah daripada Iphone 4s, Smart Repeater LoopComm boleh membantu dan menyelesaikan masalah anda!



Siapa yang memerlukan repeater ini?

Jika anda mempunyai sebuah bangunan pejabat yang besar dan anda ingin menjimatkan wang dari mendaftar unifi yang begitu banyak, inilah pilihan terbaik! Anda boleh mengulangi isyarat AP anda dari satu tingkat ke tingkat yang lain.
Jika anda ingin berkongsi internet dengan jiran anda, ini adalah pilihan terbaik
Amat sesuai untuk hotel atau Resort untuk mengulangi isyarat AP dari lobi ke kawasan lain, menjimatkan banyak kos pemasangan internet.


Quote:
CIRI-CIRI

►Sokongan Lanjutan Teknologi 2 x 2 sehingga 300Mbps untuk penghantaran tanpa wayar
►Mematuhi piawaian IEEE802.11b/g/n 2.4GHz
►Sokongan 20MHz dan 40 MHz jalur lebar
►Persediaan Wizard cepat dan mudah dengan utiliti berasaskan web
►Dua antena 5DBi
►Peningkatan liputan Wireless
►Penambahan sambungan Ethernet
►Smart Wizard untuk konfigurasi dan Keselamatan
►Repeater ini serasi dengan rangkaian 802.11 b/g/n Wi-Fi.



Harga RM190 termasuk poslaju.
Ada warranty 1 tahun ni. Apa-apa masalah hubungi saya.

Warranty covers manufacturer defects only.
This warranty does not cover damages due to user modifications or unauthorized repairs, heavy drop, negligence or other harsh abuses during usage.

berminat nak order?
014-8233461 whatsapp
013-5943587 Call/sms Hizmi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan