Solar Charger Panel w USB 2.5-15 Watt (Cas hp Pakai Cahaya Matahari)

Solar Charger Panel w USB 2.5 Watt hingga 15 watt (Cas Pakai Cahaya Matahari)

Info!
kepala pengecasan USB tidak disertakan kerana terdapat terlalu banyak model telefon bimbit dan alatan USB, cara ini dapat menjimatkan wang anda dan anda dapat meletakkannya ianya kembali pada dompet anda, lagi baik jika anda menggunakan kabel pengecasan USB anda sendiri.

Dah adakan kenapa nak beli lagi??

Ada Set Warna hijau sahaja

Kuasa dari matahari

Bayangkan anda mendapat kuasa telefon bimbit anda dengan hanya menggunakan kuasa matahari. Anda sekarang boleh melakukan hal ini dengan penyelesaian mudah alih dengan menggunakan panel solar kami.

Panel mudah alih solar kami boleh mengumpul kuasa matahari untuk mengecas power bank dan hp anda. Anda juga boleh memilih untuk satu panel solar sahaja atau disambung banyak bersama-sama untuk mengumpul tenaga matahari yang maksimum. ini adalah cara penyelesaian masalah anda yang boleh dipercayai, terbaik untuk pemasangan sementara atau kekal mengikut keperluan anda.


Siapa yang memerlukan?

Sangat sesuai bagi peserta perkhemahan, Kembara Berjalan Kaki, Kaki Pancing & lain-lain, dan juga pelancong di mana menghadapi kesukaran untuk mencari palam pengecas semasa perjalanan dan di dalam hutan

ingat! 2 perkara yang paling penting yang boleh menyelamatkan nyawa anda adalah telefon bimbit anda (untuk dail 911) dan pengecas Solar (untuk mengecas telefon anda) jangan anda bergantung pada pek bateri Solar kerana 99.9% Pack bateri solar adalah palsu dan tidak berkerja, jangan percaya.

Inilah adalah salah satu contoh mangsa yang tertipu oleh sel bateri solar yang palsu




Masih terdapat banyak rumah dan kampung di kawasan ulu, kebanyakan di Sabah dan Sarawak masih tidak dibekalkan kuasa elektrik , tetapi kebanyakan daripada mereka mempunyai telefon pintar! Jadi? Mengapa tidak menggunakan tenaga daripada matahari untuk mengecas telefon bimbit anda atau mengecas power bank dari menumpang palam pengecas dari jiran terdekat anda?


Sangat sesuai untuk Bikers (kaki motor) untuk digunakan pada perjalanan jarak jauh, sangat susah untuk meminjam soket dinding dari Kawasan rehat PLUS dan menunggu untuk mengecas telefon bimbit anda, hanya perlu letakkan di bahagian belakang beg anda, walaupun anda sedang menunggang superbike anda, ini akan mendedahkan kepada cahaya matahari, ia akan melakukan kerja mengecas pada power bank anda atau terus kepada telefon bimbit anda.

Sangat diperlukan untuk setiap budak pejabat atau seseorang yang sentiasa menghabiskan masa di jalan raya, tiada masa untuk mengecas hanphone mereka, pengecas solar ini adalah jalan penyelesaian, anda boleh menggunakan ketika memandu motosikal anda.

Keperluan bagi tujuan pendidikan solar pada masa kini untuk kita dan anak-anak kita untuk belajar bagaimana cara untuk menjaga dunia daripada pemanasan globol

Pengecas Suria dan telefon pintar serta lighter boleh menjadi barang yang terbaik untuk anda, alatan ini berpotensi untuk menyelamatkan hidup anda jika anda tersesat di tengah hutan belantara .

Terbaik untuk tentera yang masuk hutan dan memerlukan kuasa untuk mengecas power bank dan telefon bimbit.








Versi iSolar 15 watts Portable Folding Solar kit w Dual USB charger RM290 boleh mengecas laptop dan notebook
DIY (Do It Yourself)

Jika mahu mempercepatkan lagi kadar pengecasan pada telefon bimbit dan power bank anda anda boleh membeli 2 panel solar ini bersama usb Y cable. Disambung bersama-sama usbnya dan dihantar pada 1 alat yang hendak dicas


Biasanya adapter wifi AWUS036NHR dibekalkan USB Y cable anda boleh menggunakannya.
versi 2.5 watt kadar mengecas 460mA RM90
versi 3.5 watt kadar mengecas 640mA RM110
versi 7.0 watt kadar mengecas 1280mA RM130
versi 14 watt kadar mengecas 2550mA RM190
versi 15 watt W Dual USB kadar mnngecas 2727mA RM240
Versi iSolar 15 watts Portable Folding Solar kit w Dual USB charger RM290 boleh mengecas laptop dan notebook

Kalau tak percaya dengan harga ni cuba search kat internet dari jualan di laman web antarabangsa, harga lagi mahal dan kos penghantaran yang mahal. Dapatkan dari saya dengan harga murah tersedia dengan warranty 1 tahun.

Free poslaju.

Ada warranty 1 tahun ni.. Apa-apa masalah hubungi saya.

Warranty covers manufacturer defects only.
This warranty does not cover damages due to user modifications or unauthorized repairs, heavy drop, negligence or other harsh abuses during usage.

berminat nak order?
✆ 014-8233461 Whatsapp/Wechat
✆ 013-5943587 Call/sms Hizmi

email: exofx@yahoo.com

Kaedah Pembayaran.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan